אנחנו מאמינים שכדי להשאיר את יומן רלוונטית, עלינו לפתח אותה באופן יום-יומי.
ניהול וסידור יומן עבודה
יומן מאפשרת לך לצפות בכל הפגישות שלך בצורה קלה ומסודרת, לערוך אותן ולקבוע באילו זמנים לקוחות יוכלו לקבוע איתך.
זימון פגישות אישיות וקבוצתיות
יומן מאפשרת ללקוחות שלך להזמין אצלך פגישות, תורים, הדרכות ועוד מגוון של סוגי מפגשים. ההזמנה יכולה להיות לאנשי צוות, למכשור, לחדרים וגם כחלק מקבוצה.
זימון פגישות וירטואליות
יומן מחוברת למערכות לניהול פגישות וירטואליות ושיחות וידאו.
אנחנו נאפשר לך וללקוחות שלך לתאם שיחה כזאת והמערכת תדע לתזכר אותכם לעלות לשיחה בזמן.
תזכורות חכמות
יומן שולחת תזכורות באופן אוטומטי במסרון SMS ובדואר אלקטרוני.
ניתן להגידר במערכת את נוסח התזכורת ומתי היא תישלח ללקוח. המערכת תדע לאסוף אישורי הגעה ולעדכן אתכם לפני הפגישה.
גביית תשלום
יומן מאפשרת לגבות תשלום בתהליך זימון הפגישה.
התהליך מהיר, אוטמטי ומתועד במערכת יומן בנוסף לספק פתרון התשלומים.
אנחנו עובדים עם ספקי פתרונות התשלום הבאים:
סנכרון היומן עם גוגל ו-Outlook
יומן תבצע סנכרון פגישות ליומן שלך ב-Google וב-Outlook.
לפני שלקוח מזמין פגישה, יומן תבדוק את הזמינות שלך ב- Google וב-Outlook.
עמוד נחיתה לזימון תורים
יומן מספקת עמוד נחיתה שדרכו הלקוחות שלך יוכלו להזמין פגישות.
עמוד הנחיתה יכול לפעול בצורה עצמאית או בתוך האתר והאפליקציה שלך.
חוקי זימון מתקדמים
האפשרות להגדיר חוקים במערכת יומן נותנים לך שליטה בזימונים.
בעזרת חוקי הזימון ניתן להגדיר באיזה אופן ומתי הלקוחות יקבעו איתכם.
זימון לאנשי שטח
יומן מאפשרת זימון לאנשי שטח כמו טכנאי ונותני שירות ניידים.
אפשר להגדיר את האיזורים הגיאוגרפים ואת חוקי הזימון ולאפשר תיאום אופטימלי.
חיבור לקמפיינים פרסומיים
לקוחות רבים מקדמים את השירות בקמפיינים פרסומיים ב-Google ו-Facebook.
הצוות הטכני שלנו יוכל להטמיע פיקסל או קוד GTM בשלבי הזימון.
ניהול סקילים לעובדים
תוכלו להגדיר במערכת יומן יכולת(סקיל) שונה לכל איש צוות.
המערכת תאפשר זימון לאיש הצוות רק לפי היכולות(הסקילים) שהוגדרו לו.
שאלון איסוף מידע
ניתן להגדיר בתהליך זימון התור שאלון לאיסוף מידע מהלקוח.
השאלון יכול להיות מורכב מסוגי שאלות שונים כמו שאלות פתוחות, שאלות מרשימה העלאת קבצים ושאלות עץ.
ניהול מנויים, סדרות וקרדיטים
יומן תאפשר לכם להגדיר ללקוח מנוי, סדרה או מימוש זימונים עם קרדיטים.
המערכת תדע לעקוב ולהגביל את הזימון של הלקוחות לפי המנוי, הסדרה או חבילת הקרדיטים שברשותו.
דוחות וסטטיסטיקה
במערכת יומן דוחות וסטטיסטיקות על זימונים וביצועים.
הדוחות יאפשרו לך לעקוב אחראי הביצועים, לבחון ולגבות את המידע בקלות.
תמיכה בסניפים
תוכלו להגדיר ביומן סניפים באזורים שונים בארץ. הסניפים ינוהלו כיחידות עצמאית כחלק מארגון
המערכת תאפשר ללקוחות להזמין פגישה לפי סניף.
ממשקי API
ליומן ממשקי API המאפשרים העברת נתונים באמצעות חיבור ישיר ללא צורך בייצוא וטעינה של קבצים.
עיקר השימוש ב-API של יומן הוא לצורך "דחיפה" ו-"שליפה" של נתונים מתוך המידע במערכת.
פיתוח התאמות ללקוח
אנחנו יודעים שמוצר המדף לא מכסה את כל הצרכים של כל לקוח.
הצוות הטכני של יומן יוכל לספק לך פיתוחים שיתאימו לדרישות המיוחדות שלך כלקוח.
אבטחת מידע
אנחנו משקיעים מאמצים רבים בשמירה על אבטחת המידע ביומן.
אנחנו שומרים על היומן עם נהלים ויוכולות גלויות ומוסתרות. למידע נוסף בנושא אבטחת מידע פנו אלינו.

צרו איתנו קשר

התקשרו אלינו

09-8641123

שלחו לנו הודעת WhatsApp

שלחו לנו הודעה

שמך
טלפון לחזרה
תוכן ההודעה